سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

پاداش یک سکه طلابه بسیجی ها برای سه روز سرکوب مردم گرسنه در تظاهرات دی ماه

 

parcham

به سایت کاوه فرزند ملت خوش آمدید 

مگر ادعا نمی کردید که کتاب آسمانی ” قرآن ” گفته است که “ أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ”  خداوند به انانی که مورد ظلم قرار گرفته اند اجازه جهاد و کشتن ظالمین را داه است ؟ خوب کارگری که حقوق حقه اش را نداده اید ، انسانی که پس اندازش را به تاراج برده اید ، جانبازی که برای خرید داروهایش باید دستفروشی کند ، دستفروشی که ماموران شهرداری سرمایه محقرش را ضبط کرده و او را سخت تا حد قتل و کشته شدن ، کتک می زنند ، پدری که دخترش از فرط فقر به فحشا رفته است  فریاد عدالتخواهی سر دادند ، به خیابان آمدند ایا حق آنان سرکوب و قتل در زندان  و شکنجه است

دادستان حکومت اسلامی ایران در بیانیه خود اقرار صریح کرده است  که جمعیت اصلی شرکت کننده در تظاهرات دی ماه عموما از اقشار و طبقات محروم و فقیر جامعه بودند . همانهایی که بنیانگذارج.ا. ” خمینی ” با جملات فریبکارانه اینکه یک موی کوخ نشینان را به صد کاخ نشین نمی دهد ، به قدرت رسید و امروز نه تنها کاخ نشینان را به مردم فقیر و بی چیز ترجیح می دهند که با کارخانه دار و سرمایه دار حزب اللهی هم می سازند تا حقوق ماهیانه کارگر و عمله وکشاورز را ندهند که خود مسئولین نظام اهریمن خود از ثروتمندترین افراد مملکت شده اند . بی دفاعترین قشر در مملکت ” اقا امام زمان ” قشر ضعیف و مستضعف و کوخ نشین شده اند .

seke

 کارگری که حقوق ماهانه اش را نداده اند ، حاشیه نشینهای شهر که اولیه ترین امکانات زندگی  را ندارند ، مردمی که پس انداز یک عمر خود را در بانکهای آقا زاده ها از دست داده اند ، وقتی که کارد به استخوانشان می رسد برای اعتراض به خیابان می آیند ! با سرکوب بسیجی و سپاهی و اراذل و اوباش روبرو می شوند و همین مزدوران بدبخت هم نه آنطورکه سران حکومت ادعا می کنند برای دفاع از نظام و رژیم اسلامی که برای دریافت یک سکه طلا در ازای سه روز سرکوب هموطن گرسنه خود ، حاضر می شوند بر سرکارگر و دستفروش و زن ومرد هموطن خود بکوبند و آنها را بخاک و خون بکشند . مطابق سندی که می بینید ، هر بسیجی و نیروی انتظامی که سر روز هموطن خود را بخاک انداخته یک سکه طلا دریافت داشته است ، پس این سربازان امام زمان ، سرباز و فدایی و ذوب شده سکه طلا هستند نه سرباز اسلام و ذوب شده در ولایت و مدافع کیان اسلام . ننگ و نفرت بر رژیمی که با زرو زور و تزویر ، بخشی از مردم را به جان بخشی دیگر از همین مردم می اندازد . پس این همه خطبه و دعا و اعتکاف و زیارت نامه و مراسم اربعین ، مغز شویی نتوانست حتی چماقدران را وادار به خدمت نماید و نهایتا این سکه های زربود که پست ترین عناصر این مملکت را راضی به کشتار هموطنان خود کرد . اگر رژیمی که با ادعای انقلاب و دفاع از مستضعف و کوخ نشین بر سر کار آمده  به این حد از پول پرستی  رسیده ، اگر نظامی ، خود و هوادرانش تا به این حد از غرایز حیوانی سقوط کرده اند ، قطعا دیگر جایی در کنار مردم خود ندارند و سقوط آنان بسیار زود و حتمی است .

مگر ادعا نمی کردید که کتاب آسمانی ” قرآن ” گفته است که “ أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ”  خداوند به انانی که مورد ظلم قرار گرفته اند اجازه جهاد و کشتن ظالمین را داه است ؟ خوب کارگری که حقوق حقه اش را نداده اید ، انسانی که پس اندازش را به تاراج برده اید ، جانبازی که برای خرید داروهایش باید دستفروشی کند ، دستفروشی که ماموران شهرداری سرمایه محقرش را ضبط کرده و او را سخت تا حد قتل و کشته شدن ، کتک می زنند ، پدری که دخترش از فرط فقر به فحشا رفته است  فریاد عدالتخواهی سر دادند ، به خیابان آمدند ایا حق آنان سرکوب و قتل در زندان  و شکنجه است ، از کتاب اسمانی اتان شرم کنید ، این سکه های طلا هزینه بیماری فرزندانتان و خراب شدن آشیانه هایتان بر سرتان خواهد شد .

 

 

 

Tagged as: , , , , , , , , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, سیاست

Leave a Reply

Start here